Aegon Karrier Portál
Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.
E-mail:  Jelszó:  Regisztrálás Elfelejtett jelszó
Álláshirdetések GY.I.K. Kapcsolat
Hirdetések

Az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. Értékesítési területének Jutalék kezelés csoportja

RENDSZERSZERVEZŐ (JUTALÉK RENDSZEREK)

munkatársat keres.

Munkavégzés helye: Budapest, Lurdy Ház

Leendő munkatársunk feladatai a jutalék számítás, elszámolás területén:üzleti követelmények

  • felmérése, egyeztetése az üzleti specialistákkal az üzleti ötlettől a követelmény specifikációig,
  • üzleti-, ügyviteli-, rendszer-folyamatok tervezése az érintett területek bevonásával,
  • üzleti követelmények dokumentálása (adatigények, riportok definiálása),
  • rendszer architektúra tervezésének támogatása, együttműködve az Alkalmazás-, valamint IT architekttel/szakértőkkel,
  • fejlesztések támogatása az igénnyel kapcsolatos kérdések tisztázásával, a rendszer szintű specifikáció és tesztterv nyomon követésével, a prototípus/leszállított eredmények ellenőrzésével,
  • rendszereken átívelő teszttervek kidolgozása üzlettel és IT-val közösen,
  • több rendszert érintő igények/projektek szervezési, fejlesztési feladatainak összefogása, koordinálása,
    projektek szakmai támogatása.

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség,
  • minimum 5-6 éves rendszervezési területen szerezett tapasztalat,
  • biztosítási, pénzügyi területen szerzett tapasztalat,
  • folyamat-modellezési tapasztalat (BPML ismerete),fejlesztési módszertani ismeretek (UML,Enterprise Architect),
  • MS Office magas szintű ismerete,
  • angol nyelvtudás.

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy:

  • képes önállóan és felelősségteljesen dolgozni,
  • jó a dokumentációs készsége,
  • jó a kommunikációs- (fejlesztőkkel, üzleti szakértőkkel) és szervezőkészsége,
  • precizitás és terhelhetőség jellemzi. 

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy jelentkezését várjuk Karrierportálunkon!