Általános Biztosító Zrt.
Aegon Karrier Portál
Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.
E-mail:  Jelszó:  Regisztrálás Elfelejtett jelszó
Álláshirdetések GY.I.K. Kapcsolat
Hirdetések

Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.  Értékesítési Call Center Igazgatósága

Call Center kampánymenedzser

munkatársat keres.

Színes egyéniségekkel teli, kommunikatív 50 fős operátori csapatunk  3 különböző üzleti modell alapján, 4 terméket értékesít telefonon keresztül 2 műszakban 8 és 20 óra között.

Ennek a csapatnak a maximális támogatásáért, zökkenőmentes kiszolgálásáért 7 fős vezetői csapatunk felel.

Ebbe a csapatba keresünk!

A csapat feladatai közé tartozik:

  • a call center értékesítési stratégia megvalósítása, 
  • a célszámok teljesítése és ennek érdekében folyamatos kísérletezés, megvalósítás, visszamérés és fejlesztés.

Munkavégzés helye: Budapest, Lurdy ház /irodaszint/

A feladatok, amik várnak rád:

  • kitalálni minél több sikeres értékesítési kampányt,
  • ezekhez adatbázist biztosítani a call centernek,
  • kommunikációs javaslatot írni a megkereséshez,
  • nyomon követni a kampányeredményeket és tanulni belőlük,
  • koordinálni egy 300 fős értékesítési együttműködést,
  • megfogalmazni a rendszerek fejlesztési igényeit az IT felé,
  • részt venni a marketingautomatizált folyamatok kialakításában.

Jelentkezz, ha

  • van tapasztalatotok a fentiekben,
  • vagy nincs, de motivációs leveledben meg tudsz minket győzni arról, hogy Tiéd legyen a pozíció,
  • setleg szimplán úgy gondolod, hogy az értékesítési területen dolgozni menő.

Változatos feladatok, folyamatos fejlődés, önálló munkavégzés, rengeteg önmegvalósítás!
Kérlek, a fizetésigényedet is tartalmazó önéletrajzod mellé csatolj egy motivációs levelet vagy videóüzenet linket, amiből kicsit jobban megismerhetünk Téged.