Általános Biztosító Zrt.
Aegon Karrier Portál
Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.
E-mail:  Jelszó:  Regisztrálás Elfelejtett jelszó
Álláshirdetések GY.I.K. Kapcsolat
Hirdetések

Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. Értékesítési Call Center Igazgatósága

Call Center kampánymenedzser

munkatársat keres.

Színes egyéniségekkel teli, kommunikatív 50 fős operátori csapatunk 3 különböző üzleti modell alapján, 4 terméket értékesít telefonon keresztül 2 műszakban 8 és 20 óra között. Ennek a csapatnak a maximális támogatásáért, zökkenőmentes kiszolgálásáért 7 fős vezetői csapatunk felel.

Ebbe a csapatba keresünk!

A csapat feladatai közé tartozik a call center értékesítési stratégia megvalósítása, a célszámok teljesítése és ennek érdekében folyamatos kísérletezés, megvalósítás, visszamérés és fejlesztés.

Munkavégzés helye: Budapest, Lurdy ház

A feladatok, amik rád várnak:

  • jó minőségű hívni való felkutatása és biztosítása külső és belső forrásokból,
  • adatbányászat + visszakereső kampányokhoz „sztorik” kitalálása,
  • eredmény monitoring, fejlődési lehetőségek beazonosítása, stratégiai javaslatok készítése,
  • személyes értékesítő hálózati együttműködés koordinálása,
  • informatikai fejlesztések specifikálása,
  • dashboard felület kialakítása,
  • marketingautomatizált folyamatok kialakítása az online csapattal.

Jelentkezz, ha:

  • van tapasztalatod a fentiekben,
  • vagy nincs, de a jelentkezési anyagban meg tudsz minket győzni arról, hogy Tiéd legyen a pozíció,
  • esetleg szimplán úgy gondolod, hogy az értékesítés támogató területen dolgozni menő.

Amennyiben úgy érzed, hogy a fenti elvárások illenek Rád, és szívesen lennél tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy - jövedelemigény megjelölésével – jelentkezz Karrierportálunkon!