Aegon Karrier Portál
Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt.
E-mail:  Jelszó:  Regisztrálás Elfelejtett jelszó
Álláshirdetések GY.I.K. Kapcsolat
GY.I.K.

Gyakran ismételt kérdések:


Mit jelent az aktív és passzív státusz?

Minden alkalommal, mielőtt elhagyja a felületet ellenőrizze, hogy státuszát a kívánt állapotban hagyta-e.
Aktív státuszt kell választania akkor, ha szeretné, hogy az üres pozícióinkra kereső szakemberek rátalálhassanak az Ön önéletrajzára, valamint ha jelentkezni kíván egy éppen meghirdetett állásra.
Válassza a passzív státuszt akkor, ha nem szeretné, hogy szakembereink lássák adatait.

Hol tölthető fel fotó?

Amennyiben szeretne fotót csatolni az adatbázisba történő regisztráláskor vagy jelentkezéskor, azt a Személyes adatok oldalon teheti meg az Új fotó név alatt.

FIGYELEM!
Az Önéletrajz feltöltés oldalon csatolt fotók nem láthatóak szakembereink számára.

Mikor érdemes törölni az önéletrajzot?

Ha Ön úgy dönt, hogy a jövőben nem szeretne az Aegon Csoport álláskereséseire odafigyelni, törölje önéletrajzát az adatbázisból. Ez esetben az összes korábban betöltött adata elvész a rendszerből.
Amennyiben csak időlegesen nem szeretne tájékozódni, válassza a passzív státuszt, és így nem törlődnek a korábban feltöltött adatai.

Hogyan lehet a jelszót megváltoztatni?

A regisztráció során generált jelszót módosíthatja azon a felületen, ahol személyes adatait rögzíti és karbantartja. A "Személyes adatok"-on belül a jelszó módosítása után feltétlenül szükséges a „mentés" gomb megnyomása, ellenkező esetben a módosítás nem lép életbe.

További kérdéseit küldje a hr@aegon.hu e-mail címre!