Aegon Karrier Portál
Aegon Pénztárszolgáltató Zrt.
E-mail:  Jelszó:  Regisztrálás Elfelejtett jelszó
Álláshirdetések GY.I.K. Kapcsolat
Hirdetések

Az Aegon Magyarország Pénztárszolgáltató Zrt. Informatika területe

Felhasználó támogató / Rendszergazda

munkatársat keres.

Feladatok:

  • IT probléma megoldás telefonon keresztül és távmenedzsment eszközökkel.
  • Felhasználók IT problémáinak helyszíni megoldása.
  • Kliens számítógépek telepítése, konfigurálása.
  • Felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése.
  • Eseményállapotok aktualizálása, dokumentálása hibabejelentő rendszerben.
  • Rendszeres üzemeltetői feladatok elvégzése kliens oldalon.
  • Microsoft Windows alapú infrastruktúra üzemeltetése, támogatása.
  • Szerverek monitorozása, automatizált riasztások kezelése.
  • Eszköznyilvántartás kezelése.
  • Időszakos riportok előállítása.

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség.
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
  • Dokumentum megértés szintű angol nyelvtudás.
  • MS Windows Win7/8/10 operációs rendszerek rendszergazdai ismeret.
  • Általános rendszerüzemeltetői ismeret:
    • kiszolgáló oldali operációs rendszerek területén, elsősorban Microsoft környezetben,
    • nyomtatók, illetve további perifériák területén,
    • hálózati ismeretek.

Előnyök:

  • Batch programozás (MS-DOS)
  • Windows PowerShell ismerete
  • Excel VBA programozás

Személyes elvárások/kompetenciák:

  • Jó kommunikációs készség, terhelhetőség,
  • Igényes, pontos, dinamikus, önálló munkavégzés,
  • Együttműködő készség, csapatmunkára való képesség,
  • Folyamatos tanulás iránti belső késztetés.

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy várjuk jelentkezését Karrierportálunkon!